تنها نقطه ضعف ایران در یک هشتم نهایی!
کد خبر: 29469

تنها نقطه ضعف ایران در یک هشتم نهایی!

سایت عربی کوره از تنها نقطه ضعف تیم ملی فوتبال ایران قبل از رویارویی با سوریه سخن به میان آورد.

به گزارش خودکارنیوز ، به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال ایران یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا به شمار می آید.

ایران در گروه سوم با اقتدار توانست به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود. شاگردان امیر قلعه نویی در هر سه بازی خود به پیروزی دست پیدا کردند تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد شوند.

بدون شک نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران خط حمله تیم با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی است که از آرامش خاصی برخوردار هستند و با هماهنگی بالایی که دارند به راحتی دروازه حریفان را باز می کنند. هماهنگی و آرامش به خوبی در خط حمله ایران به چشم می آید و آنها می توانند دروازه هر تیمی را بی رحمانه تهدید کنند.

و اما تنها نقطه ضعف

تنها نقطه ضعف ایران که سوری ها امیدوار به استفاده از آنها هستند خط دفاعی تیم است به طوریکه صادق محرمی به خاطر مصدومیت نمی تواند به میدان رود و از طرف دیگر هم محمد حسین کنعانی زادگان مدافع مرکزی و ثابت تیم هم به خاطر محرومیت نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

سایت کوره در ادامه نوشت: خلاصه اینکه سوریه برابر حریفی بازی می کند که در کارهای هجومی بسیار قوی است و با ۷ گل زده دومین خط حمله برتر جام را در اختیار دارد اما دفاع این تیم از استرالیا و ازبکستان که سوریه برابر آنها بازی کرد ضعیف تر است.

دیدگاه تان را بنویسید