دلتنگی‌های الهه منصوریان پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی
کد خبر: 29474

دلتنگی‌های الهه منصوریان پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی

الهه منصوریان پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: از وزن کم کردن خسته شده ام و می خواهم استراحت کنم؛ هر لحظه فکر کنم دلتنگ مبارزه کردن هستم در لیگ حرفه ای مبارزه خواهم کرد.

به گزارش خودکارنیوز ، الهه منصوریان قهرمان پرافتخار تیم ملی ووشو بانوان سرانجام پس از سال ها افتخار آفرینی در جریان برگزاری هفته پایانی رقابت های لیگ برتر ووشو به صورت رسمی از دنیای قهرمانی این رشته رزمی خداحافظی کرد.

الهه منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه شد به یکباره تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفت، گفت: من برخلاف خیلی از ورزشکاران که به خاطر بالا بودن سن، آسیب دیدگی و... از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنند، در اوج آمادگی تصمیم به خداحافظی گرفتم. من ۳۲ ساله هستم و شاید بتوانم ۵ تا ۶ سال دیگر برای ووشو ایران مدال آوری کنم اما حس کردم خیلی بهتر است که به جوانان فرصت بدهم. عضو تیم ملی شوند و در نهایت از آنها هم مثل منصوریان ها بسازیم.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که دیگر خسته شده بودم از اینکه وزن کم کنم. من سال ۲۰۱۰ در وزن ۵۲ کیلوگرم بودم. سال ۲۰۱۶ به من اجازه دادند در وزن ۵۶ کیلوگرم بازی کنم. سال ۲۰۱۹ در وزن ۶۵ کیلوگرم بازی کردم و همیشه باید ۸تا ۱۰ کیلوگرم وزن کم می کردم و این وزن کم کردن ها طی این سال ها واقعا خسته ام کرده بود. از طرفی حضور خواهرانم هم بی تاثیر در این ماجرا نبود، وقتی می خواستند در وزن دیگر شرکت کنند باهم رقیب بودیم و باید وزن کم می کردیم. در کل دلم می خواست دیگر خداحافظی کنم و برای مدتی در آرامش استراحت کنم اما اگر یک روزی دلم برای مبارزه کردن تنگ شود در مسابقات حرفه ای مبارزه خواهم کرد.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ های حرفه ای مبارزه خواهید کرد یا از حضور در آن مسابقات هم خداحافظی کرده اید، گفت: من در مسابقات حرفه ای مبارزه خواهم کرد. مسابقات حرفه ای مثل کیک بوکسینگ است و در رینگ برگزار می شود. هروقتی که حس کردم دوست دارم مسابقه دهم قطعا در این لیگ های حرفه ای مبارزه خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سازمان لیگ های حرفه ای پیشنهادی برای مبارزه کردن دارید یا خیر، گفت: از سازمان گلوری که یک سازمان هلندی است، پیشنهاد خوبی دارم. آنها پیشنهاد یک مبارزه را که قرار است در ژاپن برگزار شود را به من داده اند اما فعلا می خواهم استراحت کنم. می دانم دلم برای مبارزه تنگ خواهد شد اما هر لحظه حس کنم دلم برای مبارزه کردن تنگ شده با این سازمان حرفه ای به توافق خواهم رسید و وارد رینگ می شوم.

قهرمان سابق تیم ملی ووشو بانوان در پاسخ به این سوال که آیا برای مربیگری در ووشو از سوی کشورهای دیگر پیشنهاد دارید یا خیر، گفت: از کشور چین برای سرمربیگری در برخی باشگاه های مطرح پیشنهاد دارم، چند کشور دیگر پیشنهاد داده اند اما خیلی قطعی نشده و فعلا نمی خواهم اسمی از آنها ببرم.

منصوریان در پایان صحبت های خود، اظهار داشت: واقعیت این است که من از دنیای قهرمانی ووشو و لیگ ووشو برای همیشه خداحافظی کردم، در واقع هرآنچه به ووشو و دنیای قهرمانی ارتباط دارد برایم تمام شده. حالا زمان استراحت کردن است، در طول این مدتی که استراحت می کنم به پیشنهاد هایم فکر می کنم و هر لحظه دلتنگ مبارزه کردن شوم، وارد رینگ خواهم شد.

دیدگاه تان را بنویسید