توضيحات هواپيمايي قشم در خصوص پرواز نجف –تهران
کد خبر: 12752

توضيحات هواپيمايي قشم در خصوص پرواز نجف –تهران

بسمه تعالی

توضيحات هواپيمايي قشم در خصوص پرواز نجف -تهران روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

با سلام،

پیرو انتشار كليپي در رسانه ها با عنوان «كتك زدن مسافر در پرواز نجف تهران از طرف مهماندار قشم ایر» توضیحات شرکت هواپیمایی قشم به منظور تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.

پرواز مسیر نجف تهران شرکت هواپیمایی قشم مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ با توجه به تاخير لگ های قبل ازاین پرواز در مسير دبي به تهران به علت شرایط بد آب هوایی شهر دبی با چند ساعت تاخیر همراه شده که متعاقبا اين تاخير، هفت ساعت قبل از پرواز به مسافرین مسیر تهران نجف تهران اطلاع رساني شده است.

لازم به ذكر است پس از فرود هواپیما در فرودگاه امام خميني(ره) تعدادي از مسافرين با توجه اینکه از تاخیر پیش آمده عصبانی بودند ، از هواپيما پياده نشده و مقاومت نمودند و در این اثنا نیز درگيري لفظي با رئيس ايستگاه قشم اير ايجاد نموده كه پس از ورود امنيت پرواز مسافرين از هواپيما پياده شدند.

لذا یادآور می‌شود که با توجه به اینکه کلیه مهمانداران (طبق مستندات پرواز) این پرواز خانم بوده اند عملا ادعای مطرح شده که درگیری بین یکی از مهماندارن این شرکت با مسافرین این پرواز بوده کذب است.

همچنين خاطر نشان مي گردد طبق مستندات و تصاوير موجود آسيب هاي وارده از طرف برخي مسافرين به هواپيماي اين پرواز كاملا قابلیت ارائه و پیگیری دارد.

شایان ذکر است هواپيمايي قشم هماهنگي لازم جهت پذیرایی مسافرین این پرواز را انجام داده و از كليه مسافرين اين پرواز تكريم لازم به عمل آمده است.

دیدگاه تان را بنویسید