گرانفروشی بلیت هواپیما با هوش مصنوعی/ سازمان هواپیمایی دقیقاً کجاست؟
در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی نابسامانی حملونقل هوایی تشدید شده و شرکتهای چارتری برای سود بیشتر از هوش مصنوعی برای فروش بلیت استفاده میکنند.
به گزارش خودکارنیوز به نقل از تسنیم، در آستانه تاسوعا، عاشورا حسینی و اربعین ۱۴۰۲ بازار حملونقل هوایی طبق روال همیشگی نابسامان شده و شرکتهای چارترکننده با همراهی برخی ایرلاینها افسار این بخش را در دست گرفتهاند.
خروجی این وضعیت نابسامان، فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمتهای بالاست. پیگیریها حاکی از آن است که چارترکنندگان از "هوش مصنوعی" برای سوءاستفاده حداکثری از پرواز این ایام استفاده میکنند.
یکی از مخاطبان تسنیم که اخیراً بلیت پرواز تهران-نجف را خریداری کرده در اینباره میگوید: از طریق یکی از سایتهای فروش بلیت (ticet-charter.com) برای خرید ۲ بلیت پرواز تهران-نجف برای ایام تاسوعا و عاشورا حسینی اقدام کردم.
وی افزود: یک بلیت پرواز مذکور هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) را با قیمت حدود ۶.۲ میلیون تومان خریداری کردم، ولی برای بلیت دوم در همان پرواز، سایت مذکور نرخ بلیت را به حدود ۷ میلیون تومان افزایش داد.
وی تصریح کرد: از طریق یکی از ایرلاینها پیگیر این موضوع شدم که گفته شد چارترکنندگان و سایت از هوش مصنوعی برای فروش بلیت با قیمت بالاتر استفاده میکنند. زمانیکه تقاضا برای یک مسیر پروازی بالا میرود هوش مصنوعی پای کار آمده و در لحظه قیمت را افزایش میدهد!
وی با انتقاد از عدم نظارت مناسب بر عملکرد ایرلاینهای هوایی و سایتهای فروش، گفت: مشخص نیست سازمان هواپیمایی دقیقاً در حال انجام چه کاری برای ارتقای خدماترسانی به زائران عتبات عالیات است.
سعیدی،نماینده چابهار:گوش مسئولان به فریاد«العطش»مردم سیستان و بلوچستان عادت کرده!/روستای کلانی 3ماه است که یک قطره آب هم دریافت نکرده
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس: ۳ ماه است که مردم روستای کلانی یک قطره آب هم دریافت نکردند و یک تانکر آب به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در آنجا توزیع می شود که مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده است.
فریاد العطش مردم به گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است و از وزیر نیرو که انسان دغدغه مندی هستند تمنا دارم فکر عاجلی برای این وضعیت بی آبی استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.
دیدگاه تان را بنویسید